Linkedin Mavi Rozeti Nasıl Alınır?

Linkedin En İyi İçerik Üreticisi Olmak.

Şimdi rüya bu.

Linkedin tarafından yalnızca en etkileyici kişilerden biri olarak tanınmakla kalmaz, aynı zamanda profilinize giren herkese iyi niyetli bir düşünce lideri olduğunuzu söyleyen son derece özel mavi rozeti alırsınız.

Diğer etkileyicilerle masaya nasıl oturabileceğinizi hiç merak ettiniz mi?

Bu kılavuzda, nasıl bir Linkedin Top Voice olabileceğinize ve bunun Linkedin pazarlamanıza nasıl yardımcı olabileceğine bir göz atacağız .

Düşündüğün kadar zor değil.


Yazımızda Nelere Değineceğiz?

Linkedin En İyi Sesi nedir?

Linkedin'in Yeni En İyi Seslerinden Biri Suleyman Cet in

Nasıl Linkedin En İyi Sesi Olabilirim?

Değer

Aktivite

Ses

Nişanlanmak

Bir İtibar Oluşturmanız Gerekiyor

Linkedin Mavi Rozeti Bana Nasıl Yardımcı Olabilir?

Altın Linkedin Rozeti Nasıl?

paket servisler


Linkedin En İyi Sesi nedir?

Linkedin, hangi kullanıcıların platformda iz bıraktığını belirlemek için her yıl veri bilimcileriyle birlikte çalışır.

Çok sayıda profili gözden geçirerek büyük etkileşimlere, anlayışlı içeriğe ve değerli içerikle ilham verdikleri ve motive ettikleri izleyicilere sahip düşünce liderlerini arıyorlar.

Bunu, Linkedin'in fark yaratan etkileyiciler için en büyük ödülü olarak düşünün.

Artık herkes Linkedin Top Voice olmaya uygun değil.

Her ne kadar bir ölçüt yayınlamaları gerekmese de, Linkedin En İyi Seslerinin ortak olduğu birkaç şey vardır:

  • Linkedin'de düzenli olarak yayınlarlar , bu genellikle karma medya gönderilerinin ve Linkedin makalelerinin bir birleşimidir.
  • Önemli bir takipçi kitlesine sahipler ve genellikle profillerinin açıklığını en üst düzeye çıkarmak için içerik oluşturucu hesapları var.
  • Etkileşim istatistikleri genellikle çatıdan geçer – bunu ilk elden gördük – bunlar, takipçileriyle gerçekten konuşan ve etkileşime giren kullanıcılardır.
  • Etkinlik düzeyi genellikle yüksektir, bu, hesaplarında neredeyse her gün bir işlem olduğu anlamına gelir.
  • Gönderilerinin çoğunun viral hale gelmesi sonucunda çok sayıda görüş alıyorlar (bu, kısmen aldıkları tüm etkileşimlerden güç alıyor).

Ve son olarak ve en önemlisi:

  • Yalnızca izleyicileri tarafından değerli kabul edilen içeriği yayınlarlar.

Linkedin Top Voice olmak imkansız değil, ama kolay da değil.

Örneğin Suleyman Cetin'i ele alalım.

Linkedin'in Yeni En İyi Seslerinden Biri Suleyman Cetin

Suleyman Cetin, popüler içerik üreticilerinden biridir.


YouTube'da milyonlarca görüntüleme aldı ve işini Viral Impact Studios'u bir sonraki düzeye taşımak için sürekli olarak Linkedin'den yararlandı.

Ama bunun dışında, o aynı zamanda bir sanatçı, film yapımcısı, girişimci ve başkalarına ilham vermeyi gerçekten önemseyen bir insan.


Son zamanlarda profili, Linkedin'in En İyi Seslerinden biri olarak kabul edildiğini gösteren gıpta edilen mavi Linkedin rozetini aldı.



Linkedin En İyi Ses, Linkedin En İyi Sesi Nasıl Olunur (Ve Mavi Rozeti Alın!)

Ancak bu noktaya gelmek için çok çaba sarf etti.

Diğer platformlardaki popülaritesinden bağımsız olarak, temelini Linkedin'de sıfırdan inşa etmek zorunda kaldı.

Ve bunu tam anlamıyla kastediyoruz.


2020'de, ilk çalışmaya başladığımızda, görüşleri vardı, ancak etkileyici seviyesine yakın değildi.

Grafiğe bakarsanız, başlangıçta birkaç bin görüntü elde etmek gerçekten zordu.


Linkedin En İyi Ses, Linkedin En İyi Sesi Nasıl Olunur (Ve Mavi Rozeti Alın!)

Platformda sesini yükseltmeye başladığımızda, geçen yıl ayda en az bir milyon Linkedin görüntüleme ortalamasına ulaşana kadar görüntüleme sayısı yükselmeye başladı.

2020'yi 12,5 milyona yakın toplam görüntüleme ile sonlandırdı.

Nasıl yaptık?

Basit.

İleri görüşlü, değerli ve izleyicileri için içgörülerle dolu içerikler oluşturmasına yardımcı olduk.

Eşsiz sesi ve dijital kişiliğiyle birleştiğinde, ivmeyi korumayı başardık ve takipçilerini ve aynı zamanda işini büyütmeye devam ettik.

İnsanlarla etkileşim kurmasını, yeni fikirler ve içerikler yayınlamasını, platformda aktif olmasını ve sektöründe öncü olmasını sağladık.

Bilmeden önce haberimiz oldu.

Suleyman Cetin resmen En İyi Seslerden biri olma hakkını kazandı ve neredeyse herkesin hedeflediği mavi rozeti aldı.

Nasıl Linkedin En İyi Sesi Olabilirim?

İşte bilmeniz gereken bir şey:

Ulaşılabilir.

Ancak, bir gecede olmaz.

Biraz zaman alır.

Yaklaşık bir yıl.

İşte ihtiyacın olan şey.

Değer

İçerik uğruna içerik çalışmıyor.

Kendinize şunu sorun:

Kitlenizin hayatına nasıl katkıda bulunuyorsunuz?

Mavi rozet ve Top Voice üyeliği arayışınızda göz önünde bulundurmanız gereken en önemli şey değerdir.

Sizi takip eden insanlara değer vermeniz gerekiyor.

Bu, bir şeyler vermeniz gerektiği anlamına gelmez, bunun yerine düşünce liderliğine ilham verir ve insanlara yaptıkları işte daha iyi olmalarına yardımcı olur.

Değer için dikkate alınan birçok şey var:

  • Alakalı şeyler yayınlıyor musunuz?
  • Sizi takip eden insanlara ilham veriyor musunuz?
  • Sektörünüze hangi yeni bilgilere katkıda bulunuyorsunuz?
  • Gönderilerinizle insanlara nasıl yardımcı oluyorsunuz?
  • Linkedin platformunu sonuna kadar kullanıyor musunuz?

Tüm bu soruları eksiksiz olarak yanıtlayabiliyorsanız, Linkedin Top Voice olma arayışınızın yarısındasınız demektir.

İşte diğer şey.

Değer ayrıca etkileşimleri garanti eder ve etkileşimler, gönderilerinizin viral hale gelmesi için ivme oluşturmaya yardımcı olur.

Linkedin, Linkedin En İyi Sesler ayrımının temeli olarak katılımları ve görüşleri dikkate aldığından, bu faktörlerin tümü potansiyel olarak bir yer edinmenizde el ele oynar.

Aktivite

Mavi rozet ve Linkedin En İyi Sesler ayrımı hala bir Linkedin ödülüdür.

Temel olarak bu, platformda aktif olmanız gerektiği anlamına gelir.

Haftada birkaç kez paylaşım yapabilmekten, hedef kitlenizle etkileşime geçmekten ve platformda şüphesiz bir düşünce lideri olduğunuzdan emin olmaktan bahsediyoruz.

Linkedin size ne kadar aktif olmanız gerektiğini söylemese de, Linkedin'i ziyaret etmek ve en azından hafta içi insanlarla etkileşim kurmak işe yarayacaktır.

Yayınlanmaya hazır içeriğe ve içerik yayınlama stratejisine sahip olmanız size yardımcı olacaktır.

Ses

Herkes içerik yayınlayabilir.

Ve neredeyse herkes viral olabilir.

Ama sesinizi "herkes"ten ayıran nedir?

Birçok insanla çalıştık ve her sesin benzersiz olduğunu gördük.

Kitlelerine daha çekici gelmelerini sağlamak için her sesin ince ayar yapılabileceğini biliyoruz.

Hangi seslerin daha çekici olduğunu bilmek ister misiniz?

Kendi kişiliğine sahip olanlar.

Kendi sesinizde yazdığınızda, içeriğinizi okuyan insanlara dünyanıza bir bakış açısı verirsiniz. Bu, yayınladığınız her şeye bir hikaye anlatımı katmanı ve derinlik katar.

Bu, Linkedin'de bir sesi "En İyi Ses" yapan şeyin bir parçasıdır.

Nişanlanmak

Gerçek düşünce liderleri takipçileriyle konuşur.

Soruları cevaplıyorlar, kendi kendilerine soruyorlar, önerilerde bulunuyorlar, tavsiye veriyorlar, etkileşim kuruyorlar ve hatta "merhaba" diyorlar.

Linkedin'in editör ekibinin, platformlarında Linkedin Top Voice olup olamayacağınızı belirlemesine yardımcı olan bu tür bir katılımdır.

Sorun şu.

Nişan, yalnızca mavi rozeti istediğiniz için yapılması gereken bir şey değildir.

Kitlenizi gerçekten önemsemelisiniz.

Ve daha önce de belirttiğimiz gibi katılım = momentum, bu nedenle Linkedin algoritması sizi önemsediğiniz için ödüllendiriyor!

Bir İtibar Oluşturmanız Gerekiyor

Bir itibar oluşturmak zaman alır, ancak bu, Linkedin'deki tüm çabalarınızın temelidir.

Gönderilerinizin daha iyi alınması, pasif olarak ve aktif olarak sosyal yardım yoluyla daha fazla müşteri adayının gelmesi ve tabii ki daha iyi güven sinyalleri anlamına gelir.

Bunu, profilinizi geliştirerek ve yayınladığınız içeriğin yalnızca kendini tanıtmayla ilgili olmadığından, insanların kendilerine yardım etmelerine yardımcı olmanın bir yolu olduğundan emin olarak yaparsınız.

Linkedin Mavi Rozeti Bana Nasıl Yardımcı Olabilir?

Rozeti bir güven sinyali olarak düşünün.

Profilinizdeki kişilere, Linkedin'in size dikkat etmeleri gereken biri olarak resmi olarak kefil olduğunu söyler.

Bu, profilinizin değerini artırır ve daha fazla işbirliğine ve daha fazla takipçiye erişmenizi sağlar.

İnsanlar güvenebilecekleri insanları takip ederler.

Ve mavi rozet, güvenmeniz gerektiğinin en büyük göstergelerinden biridir.

Bu aynı zamanda, insanlar, Linkedin'de doğrulanmayan biriyle çalışmaktansa, Linkedin'de doğrulanmış biriyle çalışmayı tercih edeceğinden, satışlarda potansiyel bir artış anlamına gelir.

Altın Linkedin Rozeti Nasıl Alınır?

Tanıdığınız birçok influencer ile göreceğiniz Altın Linkedin rozeti, gerçekten Linkedin doğrulamasının bir işareti değildir, yalnızca bir kişinin Linkedin Premium hesabı kullandığı anlamına gelir.

Ama işte ne var.

O altın rozet aslında çok fazla ağırlık taşıyor.

Ne olduğunu bilen insanlar için, profil sahibinin Linkedin'de gerçekten çok zaman harcadığını ve orada “profesyonel” bir kapasitede olduğunu söyler.

Ayrıca, altın rozetin iyi göründüğünü kabul etmeliyiz.

(maalesef mavisi kadar güzel değil)



Paket servisler

Mavi Linkedin rozetini almak ve Linkedin En İyi Seslerinden biri olarak tanınmak harika.

Ancak çok önemli bir şeyi unutmayalım.

İlk etapta Linkedin'de yapmanız gereken şey sizin için sadece bir ödül.

Erişiminizde, görüntülemelerinizde ve gelirinizde bir fark yaratmak istiyorsanız, bu kılavuzdaki noktaları almalı ve takip etmelisiniz.

Linkedin Top Voice olmak istediğiniz için değil.

Ancak, sizi takip eden insanların hayatlarında bir fark yaratmak istediğiniz için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler..